Magnussen startede som nr. 14, og tabte et par placeringer i starten af løbet men Kevin formåede at køre sig op på en 11. plads inden han skulle i pit. I de sidste 25 omgange af løbet var Kevin i tæt kamp med Daniel Ricciardo fra Renault. Ricciardo pressede godt på, men Kevin holdte Ricciardo bag sig og kunne køre i mål som nr. 13.
Kevin Magnussen
Copyright BMF1
"Bilen var egentlig ok, når man ser i lyset af de problemer vi har haft i år med bilen. Selve løbsfarten var ok, men der mangler stadig en del arbejde før vi er der hvor vi var sidste år," siger Kevin Magnussen.
Grosjean startede som nr. 9, og lå til at få point med hjem. Grosjean startede på Soft dækket, og det gik godt bortset fra at det ikke kunne holde særligt længe så han kom ind og fik skiftet til Hard dækket. Grosjean havde problemer med at få fart i bilen og sejlede stille og roligt ned igennem feltet. Da der var 21 omgange tilbage af løbet blev han kaldt i pit, for at måtte stoppe løbet med manglende vandtryk.
Romain Grosjean, Ungarns GP
Copyright BMF1
"Jeg var godt tilfreds med starten af løbet, og bilen føltes godt på de bløde dæk. Jeg havde god fart og kunne holde de nærmeste bag mig, men jeg måtte ind og skifte til det hårde dæk, og det fungerede ikke. Jeg havde ikke noget vejgreb, og jeg kunne ikke få varme i dækkene, og til sidst måtte jeg køre i pit med en defekt," siger Romain Grosjean.
Teamchef Günther Steiner havde følgende kommentar efter løbet; "Det var et hårdt løb, men ikke et dårligt løb for Kevin. Det var ikke til at finde ud hvor længe de forskellige dæktyper kunne holde, så det var lidt forvirrende. Kevin havde egentlig god fart i sin bil. Det var selvfølgelig uheldigt med Romain, at han måtte udgå. Vi havde en god kamp i midterfeltet, og Kevin var ved at indhente nogle af de andre foran i slutningen af løbet, hvilket var et godt tegn. Vi bliver ved med at undersøge hvad der galt, og på et tidspunkt må der forhåbentligt komme noget frem vi kan bruge til noget konstruktivt."