"Det er stadig noget vi ikke forstår, Q1 var rigtig god, og jeg troede at vi ville komme i Q3 uden problemer. Q2 var ekstrem langsom, jeg var 1,2 sekunder langsommere end min hurtigste tid, så det var underligt. Vi ved ikke hvad der skete. Det er virkelig ærgerligt fordi vi havde farten til at komme videre, troede vi."
"Vi har skiftet tilbage til den gamle opsætning fra starten af sæsonen, og det føles lidt bedre, men vi har ikke den downforce i det gamle setup som vi har i det nye, så det er en svær balance, at finde det rigtige setup. Det nye setup har bare ikke leveret det som vi havde forventet," siger Grosjean
"Bilen var rigtig god i den 3. træning, og det føltes godt. Jeg beskeadigede forvingen og bilen var sat lidt for lavt så vi skrabede lidt for meget på asfalten i træningen. Jeg følte at det kunne blive godt i kvalifikationen. I kvalifikationen var det som om bilen var totalt forandret. Det gamle setup føles lidt bedre end det nye, men der er stadig problemer, og vi håber at vide mere fra vores ingeniører inden næste løb på Hockenheim. Det vigtigste er at forstå hvad det er der sker, og ud fra det får lavet de rigtige ændringer, så vi forhåbentligt er hurtigere når vi kommer til Tyskland," siger Kevin Magnussen.
Günther Steiner, Østrigs GP
Copyright BMF1
"Efter den 3. træning så det rigtigt godt ud, og vi troede på at vi kunne få mindst en bil i Q3. Kevin røg ud i Q1, og Romain røg ud i Q2. Der var for svingende præstation i bilerne, det ene øjeblik havde vi rigtig god fart, det næste øjeblik ingen fart. Vores løbssetup så godt ud fredag, så lad os håbe at vi kan være med i løbet i dag," siger teamchef Steiner.